Merhaba 2 gün önce 4+4 gebelik ile muayeneye gittim ilk başka karından kese görülmedi sonra vajinal bakıldı 2mm lik kese gibi birşey var dendi ama belli degil dedi doktor o sabah beta hcg 3602 çıkmıştı hep 4 5 katına çıkıyordu muayeneden eve dönünce kahverengi lekenmem oldu akşam başka doktora gittim sadece karından baktı kese yok dedi beta istedi beta hcg 2560 çıktı düşük yapıyorum diye düşünüp eve geldim dün akıntım kesildi agrım sızım yok gebelik belirtilerim devam ediyor diye yeniden ilk gittim doktora gittim durumu anlattım 3600 çıkan kan verdigim yer özel bir klinik resmi sitesi yok 2 nabıza düşmüyor degerler doktor böyle yerlere güvenme oraya kan verme birdaha dedi tekrar baktı vajinal kese 5 mm olmuş kanaman da yok dedi dış gebelik muhtemeln dedi cuma tekrar gel kan ver bakalım dedi araştırmalarım sonucu kaybolan ikiz sendromuna rastladım acaba ikiz olup birisi düşünce beta hcg de oynama olur mu?