nunubeybi ilk doğduğunda naturalive kullandım ,sonra spumy ,sonra rahiki mahtum, hepsi güzeldi ama bana nedense hep eksik geldiler sonra agarta almaya başladım 2 senedir de aralıksız agarta kullanıyorum 2. Bebeğime de agarta aldım. Kendime de yine agartanın reishi sampuanını kullanıyorum bi kaç çeşidini denedim ama reishi en sevdiğim oldu.Diş macunu da yine agartanın propolislisini kullanıyorum bu hafta aktif karbonlusunu denedim oda güzel arayışta olanlara tavsiye olsun 🌺