Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 ay 8 günlük her iki kulağından sarı kulak pisi geliyor ağlıyor ve eli sürekli kulağında doktoruma sordum enfeksiyon olabilir antibiyotik başlayalım dedi ama ben antibiyotik vermek istemiyorum bebeğim daha çok küçük. Başına gelip başka yöntemler ile iyileşen var mı yardımcı olabilir misiniz bana?