Tombikis96 crazygirl geçen hafta doktor kontrolüne gittiğimde bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi şeker yüklemesi yaptirmayacaktim ama suyu fazla 50 gram da olsa yaptır dedi doktor ama hala kararsizim yani şekere bağlı olabilir
crazygirl Tombikis96 ayyy canim yapma şeker yüklemesi çünkü bana da git yap dedi ama benim bebegim büyümüştü şeker vücuduma veripte bebegide zora sokak açlık tokluk şekeri yap ben bugün yaptım
crazygirl Tombikis96 açlık tokluk şekeri sadece parmağında kan alıp bakıyorlar boş yere vücuduna şeker vermiyorlar
Tombikis96 crazygirl olmazsa öyle yapcam canım bende istemiyorum şeker yüklemesi ne olur ne olmaz diye bide özel de gelişimi gayet iyi dedi devlet hastanesinde ise daha küçük şöyle böyle diyorlar benim bi hafta geriden geliyor döllenme geç olduğu için
crazygirl Tombikis96 him anladım canım bence de yaptırma açlık tokluk şeker testi yap sadece yine de sana kalmış canm