Selcantvsn
Çok normal ben ağlıyodum resmen of doymuyorum ya diye yemek yiyodum 5-10 dk sonra sanki hiç bişey yememisim gibi açlık hissediyodum 😁
Ara öğünler oluşturun kendinize ağır şeyler çok şeyler yemeyin yoğurt meyve kuruyemiş olarak geçiştirme yapın yoksa çok kilo alıp sağlıksız beslenme olayına dönmesin