Elifgvn54 İlk hamileliğimde de burnum şişti sanırım gene şismeye baslicak başına gelen var mı denegimlerinizi anlatır mısınız? 😔
Gunduzanne Elifgvn54 çok normal canım hormonlar ödemler vs hepsi birbirine karışmış durumda hepsi gebeliğin sonunda geçicek
Neferut Elifgvn54 benim de burnum minicik normalde ama hafif şişmiş gibi hissediyorum. Geçecek illaki.
Elifgvn54 Neferut Gunduzanne oğlumda da öyleydi bunda da başladı 20 haftalık olduk daha çok kötü duruyor 😃
Elifgvn54 Neferut doğumdan sonra geçiyor ama geceleri nefes alamak çok zor oturur pozisyonda uyuyordum yürürken de tikaniyorsun 😒
Neferut Elifgvn54 deniz tuzu yazdı doktor o şikayetimden dolayı. Eczanelerde satılıyor sorun isterseniz uygun derse kullanın rahatlatıyor
hayalim35 Elifgvn54 oğlumda oldu kızlarımda olmadı ama kızlarımda çok çirkinleştim psikolojim bozulmuştu resmen
Elifgvn54 Neferut hayalim35 insan kendini kötü hissediyor bu bebegimede erkek dediler erkeklerde mi oluyor acaba 😃
Elifgvn54 Neferut muayene gidecem zaten soylucem Burun bandı falan deniz suyu sorucam gece zor geçiyor oğlunu okula götürüyorum soluk soluğa kalıyorum yarım saat kendime gelemiyorum daha 20 haftaligiz