Sefikacgdas Arkadaşlar doktorum ikisinide yapalım dedi. Ben çok korkuyorum olan arkadaşlarımın yorumunu bekliyorum
myavocado Sefikacgdas ben o şekilde yaptım doğumumu, sıkıntı yaşamadım, konforlu oldu ağrı çekmemek açısından. Sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz
Aslaninannesi_ Bugün doktorum bana bundan bahsetti ikisini kombo yapıyoruz dedi bende bilmiyorum bilgisi olan yok mu acaba ?