Merhaba kızlar
Ben 9 haftalık hamileyim devlet hastanesine gidiyorum
Daha 1 haftaya kadar kanamalarım vardı . Çok şükür bitti. Ama asla içim rahat değil nerdeyse 10-15 günde bi doktora gidiyorum
Bugün tekrar gidicem 3 oldu bu gebeliğimden beri.
Siz hangi aralıklarda gdiyorsunuz?
Sanırım harektlerını hiss edene kadar gidicem ben böyle