Arkadaşlar 9 haftalık gebeyım doktorum nıpt testı onerdı 35 yaşında olduğum ıcın ılerı yas gebelık olarak gecıyormus ıkılı testte oran yüksek dolar dedı zaten , panorama testı onerdı 15 bın dedı bana guvenılır firma bilen var kım nereye yaptırdı onerısı olan olursa sevınırım