Tekdag İlk gebeliğimde 2 doz tetanoz aşısı oldum sağlık ocağındaki hemşire tekrar olmam gerektiğini söyledi ama doktorum gerek yok koruyor dedi kafam karıştı siz ne yaptınız?
Elfelf475 Tekdag ben yaptırmadım doktorum istemedi aralarında 3 yaş olacak gerek görmedi. Siz de tabi ki doktoru dinleyin sağlık ocağını değil
KurabiyeninAnnesi123 Tekdag 2021 de oldum iki doz 2. Hamileligm ebe gerek yok koruyor hala dedi yapmadi ebenize doktorunuzun hala korudugunu ve gerek duymadigini söyleyin
Aycaunalsimsek Tekdag Doktorunuzu dinleyin tabi ki. Takibinizi yapan o sonuçta. Ayrıca koruyuculuğu devam ediyor diye biliyorum, bence de yaptırmaya gerek yok
Tekdag Elfelf475 benimde aralarında 3 yaş olacak 5 yıl koruyor diye biliyorum ama hemşire her gebelikte yapıyoruz diyor
Elfelf475 Tekdag siz doktorunuzu dinleyin. Hemşire mi doktor mu bilir yani 🙃 ben şantiyede çalışan biri olduğum için benimki 10 yıl korumalı bana ondan yaptırmadı. Ama size doktorunuz 5 dediyse 5 tir
Hayalimmm42 Tekdag bende yaptırmadım ilk iki cocugumda yaptırdım eşim aşılara karsı bundada yaptırmadım doktorumda hayatında bir kere bile yaptırdıysan gerek yok sürekli yaptırmana dedi
Hayalimmm42 Ayrıca hemşirede bana 5 yıl koruyor dedi ama benım ikinci oglumla şimdiki gebelik arasında 12 yıl var ona ragmen gerek yok dedi doktorum
Busralbyrk Hayalimmm42 ay yok maks 5 yıl koruyor. Eğer tek doz olduysanız o 5 yıl bile korumuyor. Her doktor farklı söylüyor hangisine inanacağız ya
Mervecimmm Tekdag ilkinde yaptırmadım bunda da yaptırmayacam. Doğumhane ya da ameliyathaneler tetanoz kapacak kadar hijyenik değilse zaten orda doğum yapmayın derim ben.
Busralbyrk Mervecimmm tetanoz sadece paslı ya da komtamine olmul malzemeden bulaşmıyor maalesef. Paslanmamış metalden de bulaşabilir 🙏🏻
Lale9191 Mervecimmm merhaba Merve hanım siz de sanırım Gülenay hocaya gidiyorsunuz, tetanoz aşısı konusunda konuştunuz mu bunu yaptırmama konusunda ne düşünüyor benim haftam erken ama soracağım bi sonraki kontrolümde.
Rabiaa3404 Tekdag ya bende yaptirmicam dedim de hemşire gel yapalım deyince yaptım bende 2021 de olmustum ne olur ne olmaz bi zararı yok sadece kolum agriyo üçüncü günüm bugün
Hayalimmm42 Busralbyrk vallla iki dozuda olmadım ben doktorumda prof gerek yok dedi bende olmak istemıyordum zaten inşallah bişey olmaz
yorgun21 Tekdag 3 yıl önce bir doz olmuştum kızımda şuan ikinciye hamileyim ben istemedim olmayı gerekli görmedi doktorum
gezentianne Tekdag Onu 5 doz olunca hayatboyu koruyor ve bir sonraki gebelikte gerek kalmayacaktı ben devam ettiremedim araya pandemi girmişti. Yapılması gerek diye biliyorum