ARKADASLAR dusuk tehlike vardı yaklaşık 15 gün önce drye gittim 2 gün arayla gittim geldim ilk 2 gittimde kalp atisi duymadım ölü dedi 3ncude kurtaja gel dedi son anda duydu kalp atisini hormon tedavisi baslamisti dün gittim tekrar hala yoğun bi kanama varmış rahimde içte kanama var bana gelen bi kan yok yani anlamıyorum bu dikti bana şundan olmus sebebi bu demiyo haftda bir gidiyorum 100 km uzağa iice gerildim bu durumu icinizde yasayan varmi bilgili birileri yardım edin nolur benim aklım durdu