Selam, 14 ekimde ev testiyle hamile olduğumu öğrendim öncesinde de vardı ama sonrasında adet olacakmış gibi bi ağrı oluyor sürekli ilk gebeliğimde böyle olmamıştı dr gittim ama çok net bi şeyde söylemedi çok küçük görünüyor gebelik ağrısı olabilir progestoron yazıyorum ağrın olursa içersin dedi. Normal mi yaşayan var mı yoksa normal olmayan her şeye hazırlıklı olmalı gibi bi durum mu?