Medos123 aden026 zorlanıyorsanız muhtemelen gazlı bir bebektir. Benim ikizlerim var çok şükür gazlı değillerdi emer uyurlardı geri. Biz hiç zorlanmadık
aden026 FyA bizimkide çoğunlukla memede uyuyor ama sonra gaz çıkartmaya çalışırken uyaniyir yine 🤦🏻♀️