likapaa53 @Sila41_ @Semamtr @defnevedoruk @Esrakrc [https://mutluresim.com/images/2024/10/22/1g19pz.jpeg](https://) Yaptım kızlar negatif. Bat 25 ekim 11 pik 12 çatlama olmuştu
likapaa53 defnevedoruk pek sanmıyorum canım ya 3. Ayım bu ay 3 gün kala falan çıkmadımı çıkmııyor artık😕 Senin güzel haberini alıcaz inşallah bugün🫶🏻
Payiz Bat 25 adete 6 gün ve 4 kala test yaptım ikiside negatif artık döneceğini düşünmüyorum 🙏 nasip değilmiş
Esrakrc defnevedoruk benımde bugün gögsüö minik minik sızladı sol taraf ama başka hiç belirtim yok bat 25 test yapamadım dha
Cnsmv mervub benimde bat 27 dün akşam yaptım eşim ısrar ettiği için negatif cıktı bende umutluyum ama adet olacak gibi de hissediyorum bir test daha var onuda gecikme için bekliyorum belkide daha erken diye negatif
Esrakrc Benımde bugün sol göğsüm sızlama gibi birşey var anlamadım yapsam mı test beklesem mi bilemedim
mervub Esrakrc ay bilmiyorum sanki positif olanda cikiyoru dpo 9 oldugunda silik bile degildi. Hayirlisi olsun insallah zamani gelince guzel haberler aliriz hepimiz
mervub Cnsmv insallah canim hayirlisi olsun ikimiz icinde guzel haberler verelim birbirimize insallah
Esrakrc Benım bat 25 ya bu ay bel ağrım oldu ve bugünde göğüsüm sızlıyor test yapsam mı bilmiyorum umutlu değilim pek ocaktan beri deniyoruz
october mervub günde iki tane yaptığım oluyor shshshs deli gibi bi şey yaptım kendimi eczaneleri ben zengin ettim