Yatan Merhaba 2 gün önce kan tahlili verdim 16.18 çıktı beta bugün hastaneye gidicem çok minik kpyu renkli akıntım gelmiş gebeliğim sonlanmış olabilirmi kimyasal gebelik olabilirmi çok korkuyorum