Kızlar merhaba hem hurda hem annelikte yeniyim reglme daha zaman varken kan tahlilinde hamile olduğumu öğrendim cuma günü 69.1 dün verdiğim kanda 800 çıktı 3. Buçuk 4 haftalık benimkisi doktorda 500 olmustur dedi ama 800 olmuş sizce ikiz olabilir mi 8. Haftadan önce doktora gitmeyin diyolar o yüzden bekliyorum birde nelere dikkat etmeliyim yeme içme daha tam alışamadım bu fikre 🥹