Hiç bir erken doğum belirtim yoktu riskim yoktu. Doğum iznine bile ayrılmamıştım. Sabahtan beri be zaman çişimi yapsam 10 dk sonra tekrar sıkışmış gibi oluyordum çok hareketliydi. 3 te yine tuvalete gittim şeffaf bi sıvı aktı yarım çay bardağı kadar. Silince de pembelik geldi. Nişandı sanırım bu. Hemen arabaya atladım eşimi aradım dedim geliyorum seni almaya. Oğlumu da okuldan alıp eve geçtik ama eşime diyorum eşyaları alsak mı almasak mı ya bu nişandı ben daha doğurmam çok küçük. Eşyaları alalım dedi eşim 4 te evden çıktık suyum gelmeye başladı seri şekilde. Geri eve çıktım pedi değiştirdim doğru hastaneye. Ciğer geliştirici vurdular ama 1-2 saatte çok etki etmedi heralde. Kuzum 2260 doğdu hemen küvöze aldılar kavuşamadık😢 abisi 40+5 te doğmuştu 3530. Kızımız çok acele etti. Ben biraz daha iyiyim ama kızımı görememek ten tene temas edememek çok kötüymüş. Tez zamanda kavuşuruz inşallah.dualarınızı eksik etmeyin🙏