Aysedgrlikrkmz Annelerrrrr 💕💕 Hamilelikte ne zaman spor yapmaya başladınız? Hangi egzersizleri yaptınız ? Günlük kaç dk yürüyüş yaptınız ve size nasıl faydası oldu ?🥰
Sengulkrgz Aysedgrlikrkmz antrenorum ve ogretmenlikte yapmaktayim...Bizler gebeligin ilk 3 ayi egzersiz onermiyoruz.3 aydan sonra aerobik egzersizler yapilabilinir Daha cok bel ve pelvis kaslari icin egzersiz yapilmasi daha yararli olur.
FindiksMom Aysedgrlikrkmz ilk günden itibaren doktoruma sorarak pilates yapıyorum henüz doğum yapmadım 18 haftadayım normal doğumu kolaylaştırdığı için pilatesi seçtim faydaları da bence fazla kilo alımını engellemesi daha enerjik hissettirmek ruhsal olarak verdiği huzuru anlatamam 💕🤣
Aysedgrlikrkmz Sengulkrgz çok teşekkür ederim ☺️ 6 haftaya gircez inşaallah üç aydan sonra başlarım o zaman 🙏🏼🥰🥰
Pnr-yoga Yoga eğitmeniyim 12.haftamdan itibaren hem yapıyorum hem yaptırıyorum şuan 33+ 3 üm 🥰 günlük yarım saatlik yürüyüşlerde işe yarar sağlıklı bir gebelik geçirebilmek için. kilo vermek gibi bir beklentiniz olmasın 🤗