melmelike Merhabalar normal doğum yapalı 6 gün oldu. Dikişlerimin bir tarafında şişme var bu normal mi? Kuru tutup batikonla temizliyorum. Başka önerebileceğiniz bişey var mı?
Annegibi2006 melmelike bende de olmuştu hafif enfeksiyon var demişti doktorum ama kontrol gerekli tabi ileri düzeydeyse detaylı bilgiyi doktordan alırsınız