Nuraaaay11 Minat9496 valla 14 Ocak dedi doktor ama erken doğma riskimiz de var sezeryan da olacağım o yüzden bende bilmiyorum bu hafta soracağım bakalım
Happy-melek1997 Nuraaaay11 bizde son 84 görünüyor zaman geçmiyor sanki bazen aşırı ağrılar bel ağrısı kuyruk sokumu ağrısı oluyor çatlak falan yok şimdilik sona doğru olur mu bilmem tekmeler iyice arttı
2bebekanne Nuraaaay11 Şuan uygulamaya göre 80 ama sezeryan olacağım için daha erken olacak artık biran evvel doğurmak istiyorum