Kızlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim doktora gittim ve hiçbir kanama görünmedi çok şükür bebek gayet iyi durumda eve geldikten sonra baktım takip ettim genitalden gelen kanama değil değil makamdan geliyormuş orada şişkinlik varmış ondan kanama olmuş intten baktım basur diyo doktoruma sorular gidince