Anneler merhaba. Bu saat oldu uyku tutmadı. Bu benim 2. hamileliğim 17 haftalık hamileyim .. Biraz sorunlu bir gebelikti tek yumurta ikiziydiler , bebeklerimden birini 7 haftalıkken kalbi durdu. Kanamalarım oldu hastanede yattım , aylarca her hafta hastanelerdeydim vs . Şuan tek bebiş var . Hersey normal gidiyordu. Bebeğimin 15 haftadan beri ara sıra pıt pıt tekmelerini hissediyordum. Arada oluyordu ama anlıyordum. Şuan 17.haftasındayız hiçbir hareketini hissetmiyorum. Bir anda kesildi daha tekme hissetmiyorum . Daha küçük diye düşündüm ama içimde bir kuşku oluştu. Bazı dönemler böyle yapması normal mi ilk gebeliğimde hep hareketlerini hissettiğim için böyle bir şey yaşamamıştım sizce normal mi? Devlet hastanesinde kontrollerim yapılıyor 4 gün sonraya muayenem var şu süreçte çok evhamlıyım diye daha sakin kalmaya çalışıyorum akışına bırakıyorum ama bu şekilde tekmelerin bir anda kesilmesi normal mi bilemiyorum