tugbamommm bence her doğum her hamilelik çok farklı kendine özel,ilk sezeyanim çok zor geçmişti gazımi atamamistim birde tecrubesizlikler😀 Bu arada canım benim kan iyi ama kandaki feritin değeri düşmüş demir depom baya ona bağlıyorum halsizligimi.Doktorum serum takalım dedi cuma nasipse taktıracağım Sezeryanla ve sonrasında önemliymiş çünkü
çok halsizssen değerlerine mutlaka baktır Umarım ikimizin de güzel geçer 🤍