bbaa2805 Kızlar 11 haftalık hamileyim ama aşırı halsizim yorgunum ve bitkinim yemek yiyemiyorum yemekte istemiyorum su içemiyorum böyle kendimi mutsuz hissediyorum ne önerirsiniz bana kendime gelmek istiyorum artık çok sıkıldım
seyma0661 bbaa2805 ilk haftalar bende öyleydim sanki hamile değil de hastalığa yakalanmışım gibi ama geçiyor bi süre sonra hamilelik duygusuna alışınca
seyma0661 bbaa2805 annemi çağırdım yemeği vs o yapıyodu bende bol bol uyuyodum 😂 benim bide 14.haftaya kadar bulantılarım çok oldu ilaçla durabiliyordum o da geçti şükür. 2trimester dönemi balayı dönemi diyorlar gerçekten öyle enerji geliyor iş güç yapabiliyorum dışarıya çıkıp geziyorum
bbaa2805 seyma0661 benim de bulantılarım çok fazla bazen günde 4 hap alıyorum şurup alıyorum hastaneye gidip serum taktırmayı düşünüyorum bakalım doktorumla görüşücem
seyma0661 bbaa2805 çok zor gerçekten ama sabret normalde 12.haftada geçen de oluyor benim 14.haftada geçti. İlacı önce azalttım sonra bıraktım o şekilde geçtiğini anladım
seyma0661 bbaa2805 ilk aylar bebek bizim depolardan besleniyor yani bizi yiyor içerden 😂 3.aydan sonra artık bizim yediklerimiz yavaş yavaş ona gidiyor. İlk haftalar bulantımı sadece popaça simit karbonhidrat dindiriyordu onlardan epey yemiştim kustuğum için de kilo almadım. Sonra dediğim gibi 3aylık dönem bitince düzene giriyor