Ayseeeeylmazzz Kızlar 37+0 haftalığız veeee muanede 1 parmak açıklık oldugunu söyledi doktor 👩🏼⚕️ Ama sancımız Yok ‘/ bu hafta doğarmı bebeğim açıklık çoğalsın diye ne yapabilirim ? Doktorum bi daha ki hafta izne cıkıyormuş bu hafta doğurmak istiyorum 🥺🥺🥺🥺
GizemBulut Ayseeeeylmazzz saglik calisaniyim bir cok doguma taniklik ettim mümkün oldugunca merdiven inip cikin 🙏 bol su ilik duş ve bir kac doguma hazirlik hareketi. Simdiden saglikla gelsin bebis
1850 Ayseeeeylmazzz bende 1 haftadır 1 cm acıklıkla beklıyorum doktorum 2 3 hafta bekleyenler bıle oluyor dedı malesef