Burda benim gibi araştırmaktan kafayı yemiş annelere biraz olsun umut olmak adına yazıyorum. Fetal dna yaptırmıştım bazı arkadaşlarım biliyor fetal dna sonucunda 5. Kromozomda 75 mgb boyutunda bi delesyon saptanmıştı ve sonuçları çok ağır olacaktı. Araştırmaktan ve düşünmekten kafayı yeme noktasında gelmiştim. 1 aydır her gün ağladım, uykumdan uyandım ağladım. Bugün amniyosentez sonucum geldi çok şükür temiz. Fetal dna yanlış çıktı yani. Sonuç bekleyen tüm annelerin sonuçlarını mutluluktan ağlayarak almalarını diliyorum 🥹🤲🏻 bu camiada ki herkesin Allah yardımcısı olsun 🙏🏻 Fetal DNA yapılan şirkette genoks. Mümkünse bu şirkette yaptırmayın. Dedikleri gibi yanlış sonuç oranı yüksekmiş.