Ağustosta gebelik haberimi aldım fakat 6 haftada düşük olduğunu sağlıksız gebelik olduğunu öğrendim ve kanamam olmadığı için kürtaj olmak zorunda kaldım 2 eylülde, 29 eylülde regl oldum 4 ekimde bittim, 12 sinde pik 13 ünde çatlama gördüm kızlar regl dönemim aşırı ağrılı geçti sonra bitti ağrım 1 hafta sonra tekrar sağ ve sol yumurtalıklarımda rahimimde devamlı ama sürekli yani ağrılarım var, bazen de günde 1 kez en az rahimime vajina ve makatıma aynı anda bir ağrı giriyor ama 4 5 saniye kadar ahh diyorum acıdan resmen yolunda gitmeyen bişeyler var ama ne bilmiyorum gebelik belirtisi olarak düşünüyorum çünkü yumurtlama gününden önce de vardı bu şekilde daha önce bu birden giren 4 5 saniye olan ağrı arada oluyordu zaten akıl verebilecek var mı