Minikeller92 benm önce 6.haftalarda sonra 8.haftalarda oldu önce progestan içiyordm sonra iğneyle birlikte progestan fitil olarak kullandm bunları kullanırken 12+3de tekrarladı yani geçen cuma günü direk doktora gittim usgde bişy çıkmadı takip edelim zaten ilaçları kullanıyosun bi dahaki gelişinde polip falan var mı diyelim bakalm belki varsa kanamaya o da sebep olablir dedi ayrıca plasetanda yavaş yavaş yukarı çıkıyomuş ya ondan da olablirmiş