Bhrmolo Klcmerve yani o sırada onu hesap etmek çok zor . Suni sancı ile doğum yapmıştım ben şimdi de hastaneye yatış yapmaya gidiyorum propess ile başlatacağız doğumu
Bhrmolo BTSB doğum yaptınız mı acaba? Şanslısınız sancınızı evde çektiniz. Ben şimdi sancım gelmediği için yatış yapmaya gidiyorum propess ile doğum başlatılacak
Nes7616 Klcmerve tek belirti nişan , sancılar çok düzensiz düzenliyken düzensizleşti hatta azaldı dr beklicez salıya kadar dedi