Bi anne olarak ve en önemlisi bebek hemşiresi olarak hiç bi pişik kremini asla tavsiye etmem kendi doktorumda şunu önerdi ve kızım hiç pişik olmadı
Zeytin yağını ocağa alın ve kızartma yapacakmışsınız gibi ısıtın sonra soğusun bi şişeye koyun ve her alt değiştirmede sürün bana dua edeceksiniz :)