Nes7616
Keske kabul etseydin yatisi sancım azaldı diyorsun ama sebebi herşey olabilir. Hastaneye git yada doktorun ile iletişime geç aksatma ben eşimi dinlemeyip gecenin 1 inde uyusaydım 4 cm açılma ile neler olurdu bilemiyor insan öyle zor bi hamilelik ve doğum serüveni geçirdim ki düşün bebeğimi doğum anında doğuramadım diye kaybediyordum kalp atışı yavaşladı ve doktor karnıma çıkıp dirsekleri ile vurmasa bende oglumda masa da kaliyorduk doktor eşim ile kayinvalidem öyle demiş