Selvi61 Kızlar günümü doldurmak üzereyim. Bebeğim doğum kanalında. Güzelce yerleşmiş fakat hala bir belirti yok. Arada adet sancıları oluyor. Bu durumu yaşayan var mı?
ggmom Selvi61 sıcak suyla uzun dus alabilirsiniz bı de yer silin iki arkadaşım yer silme ardı gün doğuma gitti 😄
2cocukluana_ Selvi61 doğumu tetikle bacimm korunmasız ilişki çömelerek gezinme sıcak duş hurma ananas gibi şeyler perine masajı vs yap bol bol
Mervekyzd Bennnn of gelmiyo bi türlü ne yaptıysam sancı felan yok regl ağrısı yaşıyorum ara ara okadar kanala da yerleşmiş ama gelesi yok heralde
Selvi61 2cocukluana_ dediğin her şeyi yaptım hahahaha gelesi yok galiba. Suni sancı yemeden kendi sancımla başlasın istiyorum ne olacak bakalım
Syldzy Serviks uzunluğu 37 mm dedi doktor yani rahim ağzı uzunluğu 40 hafta oldum rahim ağzı yumuşaması için ne yapmam gerekiyor normal doğum olsun istiyor doktorum
Syldzy Selvi61 41e kadar bekleyelim sezeryan olma pozisyonunu almış dedi ama rahim ağzının yumuşaması lazım napmak gerekiyor
Edadlgc Ada çayı için hergün 2 kupa hurma günde 10 tane İlişkiyede girebilirseniz gün aşırı girin Düzenli bunları yaparsanız işe yarıyor benim 4 cm rahim ağzından 5 günde 1 cme indi
Edadlgc Asu_moi geçen gittiğimde 1 cm demişti dün 2 cm dedi değişebiliyor ama tabi bariz bi fark olmuyor önemli olan düzenli sancı işte