Mrvaydn18 Tek göğüs ucum yok pompa alacağım. Sizce Philips avent mi yoksa lansinoh mu? Kullananlar yardımcı olabilir mi?
Mortutku Mrvaydn18 benim her iki göğüs ucumda yoktu bebeğimde erken doğduğu için tam çekemedi hemşirelerin önerisi ile avent silikon göğüs ucu aldım.18 ay onunla emzirdim kızımı ikimizde alışınca bırakmadık göğüs ucunu anne içinde konfor oluyor göğüs ucu yarası hiç olmadı diş çıkarma döneminde ısırmalar oluyor onlarıda hissetmedim ben çok memnun kaldım.Süt sağma makinemde Philips aventin elektrikli olanıydı ondan da çok memnun kaldım 4 senedir saklıyorum şimdi nasip olursa ikinci bebeğim içinde kullanıcam.Onunda göğüs Kalkan’ı olduğu için masaj yapar gibi sağım yapıyor çok rahat bir makine tavsiye ederim
Mrvaydn18 Mortutku peki sağdığınız sütü ne ile verdiniz ilk bebeğim hiç tecrübem yok o yüzden soruyorum çay kaşığı ile biberon ile mi 🍼? 😊
Mortutku Gulsen1989 https://www.e-bebek.com/philips-avent-scf33201-natural-elektronik-gogus-pompasi-p-pav-9430128/?gclid=EAIaIQobChMIt5ibkMr_3wIVSOR3Ch3nBQMpEAQYASABEgKHFvD_BwE Linkten bakabilirsiniz
Mortutku Mrvaydn18 ben biberonla verdim zaten uzun süre hastanede biberon ile beslendi.Sonrasında emzirmeye devam ettim.Sağdığınız süt oda sıcaklığında 3 saat ,buz dolabında normal gözde 3 gün ,dondurucuda 3 ay saklanabiliyor bunuda belirteyim ☺️