Rabiaayyldz1 Doktor bana Duphaston 10 mg ilaç yazdı kullanan varmı? 5 haftalık ikiz hamileyim herhangi bir kanamam yok neden verdi acaba
Deniiizzz Rabiaayyldz1 doktorun bildiği vardır muhtemelen bende Progestan kullanıyorum hem fitil hem 3 günde 1 ampül
seyma0661 Rabiaayyldz1 bebek keseye daha iyi tutunsun diye büyük ihtimalle. Benden hamileliğimi bilmeden adet söktürücü olsun diye kullanmıştım doktor eğer hamileysende bebek için faydali ilaç demişti