Merhaba, ameliyattan korkmayın cok hızlı oluyor anlamıyorsunuz bile hic. Sakin kalmaya calısın, zaten cok panik olursanız sakinlestirici yapıyorlar. 3-4 saat uyusuksunuz zaten agrı sızı yok emzirme hemen baslıyor tabii calısmalar :) esas zor kısım ilk ayağa kalkıs, asla yere bakarak kalmayın esiniz veya sizi kim destekliyorsa ona bakın düz karsıya asla yere bakmayınız basınız döner cünkü. İlk kalmıs ve yürüyüs en zoru kızlar sonra sonra alısıcaksınız ama yürüdükce. En önemlisi sezeryan korsesi kullanın cok rahat, ağrınızı hafıfletip hareketlerinizi kolaylaştıracaktır. Hepinize cok gecmis olsun simdiden. Sağlıkla kavusun bebişlerinize.