Uykusuzz_koala Yani kuranda geçsin diyor tamam her isim konulmaz ağır gelebilir onu da biliyoruz. Ama hiçbir şey mi hoşuna gitmez adamın. Cevat koyalım diyor :)))))) çıldırıyorum. Yani adam akıllı oturuyor şu isimde güzel kenarda dursun dediğimiz bişey yok. Napıcam bilmiyorum ben isim önerin yemi nesil isim değil daha oturaklı olsun kızlar :)
Meliyda Uykusuzz_koala Oğlum olsaydı Tuna koyacaktım eşimde hep Mehmet (rahmetli dedesi) istedi Mehmet Tuna koycaktık 2 kızımız oldu artık isteyen öneriyorum Tuna ismini kuranda geçermi bilmem ama net bir isim bir klası bir duruşu var ismin 😁
Dilhun Uykusuzz_koala Uykusuzz_koala ben de sizin gibi isim arıyorum. selim, tahir, Hamza, zeyd, mahir bu isimler hoşuma gidiyor ama ben de bi türlü istediğimi bulamıyorum. Bi tanıdıgım da gebe o da eyüp Ensar, yiğit Hamza düşünüyor.
Ftmnr_35 Ben böyle yeni isimlerden ziyade modern isim seviyorum. Oğlumun adı Emir mesela. Emir, Aslan, Burak, Mert, Yiğit, Kağan, Anıl (2. Ye hamileyim cinsiyeti erkek ise düşündüğümüz isimlerden birisi Anıl) Gibi isimler daha hoş geliyor kulağa bence.
Beyza_12 Ftmnr_35 bende değişik isimlerden daha çok seviyorum söylemesi basit anlamı güzel isimleri kızımın adı Ömür 🥰 şimdi oğlum olacak isim hakkini eşime bıraktım ama benim gönlümden geçen Umut 🥰bakalım eşim ne diyecek
gezentianne seyma0661 Ensar Vakfında 45 erkek çocuğa tecavüz skandalından ve tutuklanmalardan sonra o ismi asla koyamazdımmmmm tiksiniyorm
gezentianne seyma0661 a aa nasıl bilmezsiniz tüm türkiye çalkalandı ama tabi siyasete yakın isimler olunca üstü kapatıldı. Ensar Vakfı 45 çocuk skandal yazın haberler ve tüm detaylar var intwrnette
Premsems Dilhun kuzenimin oğlu mahir, çok akıllı ve çok hiperaktif bir çocuk, çokta karizma 5 yaşında şuan😀
DidemB Uykusuzz_koala bizim de en büyük krizimiz buydu. Bu akşam çözüldü hem de komik bir şekilde. Ben ahmed olsun istiyordum. Eşim fatih mehmed. O ahmed koymam dedi bende fatih mehmed koymam dedim. Sonra o osman olsun dedi ben ikinci isimleri düşünmeye başladım. Taha_Kur’anda Peygamberimiz(sav) bu isimlede anılırmış. Talha Yekta Umeyr gibi ikinci isimleri sıraladım beğendiremedim. Bugün bir davetiye de Ahmed Emre diye isim görmüş ve hoşuna gitmiş yine senin dediğin oldu ama hoşuma gitti. Hem Peygamberimizin isimlerinden biri hem de emre aşık demekti dinine peygamberine vatanına aşık bi evlat olsun diye düşündüm dedi. Bir davetiyeyle isme karar vermiş olduk 😁
Hatceninblog Uykusuzz_koala bizde eşimle sizin gibiydik aynı, ben yavuz ya da cihangir istiyordum , o Halil İbrahim istedi soy ismimizle de güzel oluyordu bütün ailemiz de onu beğendi diye ismi öyle kaldı bende yeni nesil isimler pek sevmiyorum o yüzden kabul ettim
neslsah-1 Uykusuzz_koala ne kadar var doğumunuza benm eşim beni sinir etmek için sakıp vercem diyodu son 2 ay kalana kadar 😅