defneezvrk Kızlarr ben 16 haftalık oldum bugün oğluşum oluyoo benim karnım çok yok gibi kızlar ya kafaya taktım sizin nasıldı nasıl?
AnayimBenAna_ defneezvrk bazılarının iç karnı büyük oluyor :) bende 16 haftalığım bugün netleşti bizimde :)
Fenerli6767 defneezvrk benimde belli olmuyor fazla 20.haftadayim 😍bebeklerin boyu kilosu sağlığı yerindeyse sknti yapma bende çok kafaya takiyodum
seyma0661 defneezvrk kızım olacak insallah, 18+3deyiz biraz karnım çıkmış gibi ama göbeğe benziyor 🤣 karnımdan çok kalçam büyüdü 🥲
RiRi22 Kızım oluyor benm 5. Ayda çok az göbeğim çıkmaya başladı . Şuan 8. Aydaym 8 kilo aldım çok büyük durmuyor yine