Ykfi saygi duymak zorundasin herkesin kendi eglence anlayisi sana sacma olabilir bana gore degil ve bana gorede senin burada bu postu acman kadar sacma bos bir sey yok seni ve sizleri ne ilgilendirir insanlarin hayati sen sevmiyorsun diye herkes sevmemek zorundami. Herkesin kendi bebegi kendi eglence anlayışı kendi tercihi sanane ve sizene sen sevmeyebilirsin yapmazsin olur biter o ayri saygi duymuyorum diyemezsin çünkü saygi duymak ZORUNDASIN