Ayvz Merhaba, değerim bugün 72,4 çıktı iki gün sonra tekrar kan testi yapılacak. Adetime 2 gün var önceki gebeliğimde değerim çok daha yüksekti bu yüzden biraz endişelendim böyle olup sağlıklı yükselen var mı?
Melosum34 Ayvz daha yenidir endeise etmeyin günde 2 kat artması gerekiyor yeniden kan verince anlaşılır
Mrvsmt2502 Ayvz benim ilk gebeliğimde 4 haftalıkken değerim 41 di ikinci gebeliğimde 1800. İlk gebeliğimden kızım oldu şuan 2.5 yaşında. İkiside normal dedi doktor
Sevgilimmmmmmm Benim 8 gün önce 76 çıktı. Dün 2595 oldu kötü düşünme iyi olsun. Bende çok stres yaptım düşük diye çok şükür öyle olmadı 🥰