Defne112 Şükür bizde kavuştuk bebeğimize her ne kadar sancılı gecsede sonu güzel bitti darısı sizlere kizlar
emel16 Defne112 hayırlı uğurlu olsun gözünüz aydın hayırlı evlat olsun inşAllah, ne gibi zorluk oldu canım
_canevlat__ Defne112 nasıl bir ağrı bugün benime 5.gunum çok kötüyüm karnıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor doktira gittim herşey yolunda dedi çok zor gerçekten Allah şifa versin
Defne112 emel16 benim sezeryan di ilk başta uyusmadim ağrıyı çok hissettim sonra tam uyuttulsr rüyalar alemide idim resmen uyanmaz zor oldu bide kanamam ağrım diğer dogumuma göre daha soncili idi
Defne112 _canevlat__ kan bosalimda bı sıkıntı var acaba oda ağrı yapiyo diyolar benimde var ne yazık ki birde hala uyuyup. Dinlenemedim yavrum dogali12 saat oldu ama kucak istiyo koyunca agliyo