Canco insanlar doktordan çok daha fikir sahibi oluyor maalesef 😒 31 haftalık olduk ve bu süreçte hiç kimsenin ne dediğini önemsemedim. Yaşadığım her hangi bir olumsuzluğu kimseye sormadım. Çünkü duyduklarım daha çok korkutup olmayan bir şey varsada sonu beni üzecek diye düşündüm. Sizede tavsiye ederim. 🙂 Rabbim zihninizdeki kötü dusuncelerden sizi ve yavrunuzu korusun, sağ salim gunler geçsin vaktinde ve kolaylıkla kavuşun inşallah. 🌸