Tabi ki sağlıksal bir durum olmadıkça normal vajinal doğum öneririm doktorum kemik biraz basık demesine rağmen normal doğum yaptım ve inanın öyle bir güç geliyor ki bebekte elinden geleni yapıyor o an onunda size kavuşmak için çabaladığını inanın hissediyorsunuz. Doğumhaneden bebeğim kucağımda yürüyerek çıktım doğum olduğu an herşeyiniz bitiyor.