Aysezey 2.ye hamileyim daha yeni 10 haftalık. Tedirginim biraz… acaba son zamanlara doğru karın büyüdükçe dikiş yerlerinizde ağrı kasılma tarzı bişey oldumu. Yada dikiş yerlerinde içten yırtılma kanama yaşayan oluyomu ki böyle ihtimaller 🤔😓
Handemhmt Aysezey şuan 16 haftalık hamileyim bende 2. Gebeliğim arada 3 buçuk sene olmasına rağmen son 1 haftadır karnımın içi kaşınıyor sanki ve önceden sadece hissizlik kesilen yerde vardı şuan iç karnımda da hissizlik varmış gibi garip bir his oluşuyor anlamadım bende
Tz19_ Benim bir sezeryan bir acik miyom amaliyatim var suanda 33 haftqlik hamileyim yani 3.amaliyatim olcak ama cok sukur bir sorun yasamadim son amaliyatim arasinda 2yil var .
Elifiko 38 e gelıyorum bende. 2. Sezeryanım olcak 3.5 sene arayla. Doktor sadece 40. Haftaya bırakmıycam dikiş yerin cok incelir dedi riskliymiş 39 da alıcak yani ama bi sıkıntı yaşamadım. Sadece alttan yukarı doğru çatlama oldu ilkinde olmamıştı