Kızlar ben önceden gusulu alırken normal alıp arkasından namaz abdesti alırdım. Ama hamilelikte duşta ağzıma su alınca kusmaktan kendimi alamıyorum. O kader zorlanıyorum ki. Sanki o kuşluk kirli su akıyor gibi midem bulanıyor inanılmaz. Şimdi uzun değil de kısa alıyorum içimde tedirgin oldu nedense.
Önce niyet ediyorum sonra üç kere ağzıma su üç kere burnuma baştan aşagı yıkanıp bitiriyorum. Bi yanlışlık yok değil mi of