Kızlar bebegim 3 günlük sarılık oldu ve emmiyor doktorum mama vermememi söyledi kasik ile sagip öyle veriyorum anca buna izin veriyor meme ucu alacağım korkuyorum bebegim hastanede kalır diye ne yapmam gerekiyor bu durumda ilk gebeligim endişe ediyorum