Merhabalar demek ki şeker yüklemesnden sonra gelişen bir şeker yüksekliğiniz olmuş
3 aylık şeker ortalamanız hamile olduğunuz icin biraz yüksek cıkmıs ama korkmayn inşallah bebeği etkilememiştir🙏🙏 bu saatten snra yediğinz şeylere cok dikkt edin meyve ekmek tatlı felan bnlarda cok şeker var azar azar ölçülü yiyin hatta şekerinizi ölçmenizi de ister doktorgünlük açlık tokluk şeklinde