Esra20516 Yarın sabah aşılama yapılıcak hayırlısı ve kolaylığıyla güzel geçsin inşAllah Rabbim güzel sonuçlar almayı nasip etsin herkese ve bana hepimizi sevindirsin inşallah 🌸🥹🤲🏻
bebegimolacak Esra20516 hayırlısı olsun canım ben de geçen hafta yaptırdım stres yapma hayırlı güzel sonuçlar inşallah
Esra20516 Aysenur22- İstanbul Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesinde aşılama için ücret ödemedim sadece klomen ve çatlatma iğnesine 966 tl para verdim
Esra20516 bebegimolacak bebegimolacak Stres yapmıyorum çok şükür kafam boş sadece pozitif olucağını düşünüyorum öyle şartladım kendimi Allah nasip edicek inşallah.Sürekli denk geliyorum paylaşımlarına yorumlarına sende heyecanlısın anlıyorum yorumlarından Rabbim gönlündekini nasip etsin inşallah sana da bana da hepimize de güzel sonuçlar alalım 🤲🏻🩷
bebegimolacak Esra20516 allah razı olsun kuzum. Öyle yıprandım ki evet olumlu hissediyorum ama sonucu negatif çıkarsa hemen b planına geçicem kendimi şartlamadım yoksa vücut üzüntü stresten kötü etkileniyor
Esra20516 bebegimolacak Bende 1 saat evvel oldum transfer şimdi evdeyim uzanıyorum hayırlısı ve kolaylığıyla güzel sonuçlar alıcaz 🥹🤲🏻