ilknur_dmrl1 ayseguloks 22. Haftada coraspin verdi doktorum hala kullanıyorum bebeğim yeterli beslenemediği için birazcık zayıfmış bu sebeple verdi doktorum. Bakalım ne zaman bıraktıracak. 24+2yim şuan
annim_803 ayseguloks bende kan pıhtılaşması var kullanmazsam düşük oluyo öğrendiğim gibide başlamam gerek
annim_803 ayseguloks sizde varsa doktorunuzla konuşun hemen başlasın benim beşinci gebelik o yüzden erken başlattı
Ftrhn Alone merhabalar ben sadece iğne kullanıyorum ama heterozigot çıktı Aceba hapta kullanmalı mıyım ?