irem-16 Arkadaşlar merhaba. Bugün ilk kez kilo ölçümü yapıldı. 17+1deyiz. 165 gram normal mi acaba? Bilgisi olan yazabilir mi❤❤❤
aslaninannesi7 irem-16 17 haftalıkken 227 gram 18 cm demişti doktor. Normal bence. Doktorunuz da demiştir zaten değil mi ?
myangelson irem-16 normaldir bence ya 16+2 de gittik 160 gram di ultrasona göre 16+4 falan çıkmıştı boyu da 16.52 çıkmış. doktor söylemedi, ultrason da vermiyor ben eşimin çektiği videodan aldım ölçüleri 😂😂
irem-16 aslaninannesi7 doktor bir şey demedi ve açıkçası sormadım da o an heyecandan☺ cinsiyet öğrendik bugün de onu sormak aklıma gelmedi🥰
EbruDemir81 16 haftalıkken gitmiştik 151 gr demisti doktorumuz iyi dedi herhangi bir olumsuzluk söylemedi 🙂