Hshshzgsghzhshs Minyonannecik başlarda böyle oluyor bende 7+1 iken gittiğimde 6+4 gözüküyor du doktor iki gün ileri yada iki gün geri olabilir bı sıkıntı olmuyor demişti şuan 16 haftalık tam haftasında ilerliyoruz
srpk Minyonannecik yaklaşık 1 2 haftalık sapma oldukça normal. 30+1 olmamız gerekirken bugün doktorumuz 31+4 dedi özellikle sordum ve sapma olabileceğini yanılma payı olduğunu söyledi.
Minyonannecik Hshshzgsghzhshs yediğim içtiğim etkiler mi düzenli besleniyorum aslında ama geride olunca çok korktum